Lakovací kabiny pro nákladní dopravu

Lakovací kabiny určené pro nákladní automobily a autobusy jsou principiálně a konstrukčně stejné jako kabiny pro osobní automobily, s většími rozměry - šířka obvykle 5m, délka a výška dle požadavků zákazníka. Kromě rozměrů kabin se provádí i výběr jejich dalšího vybavení dle potřeb uživatele:

  •  boční osvětlení - doporučujeme u kabin vyšších než 3,5 m
  •  průjezdné provedení - místo zadní stěny vrata
  •  rolovací vjezdová vrata místo dvoukřídlých - v místech kde není prostor pro dvoukřídlá vrata
  •  střední dělící vrata - rozdělení kabiny na dvě a více samostatně provozovatelné kabiny
  •  pojízdná plošina - pro usnadnění přístupu lakýrníka do vyšších poloh
  •  vzduchotechnika z boku nebo na střeše kabiny
  •  rekuperace (pozor, nezaměňovat s cirkulací při sušení) - předehřev přiváděného vzduchu odváděným vzduchem s úsporou 50 - 70% tepla dle použitého výměníku

 

  • Obslužná plošina (opce)

    Lakovací kabiny mohou být osazeny uzavřenou kolejovou drahou vedenou při obvodových stěnách celé kabiny, po které se pohybuje obslužná plošina, která slouží pro zjednodušení přístupu lakýrníka do vyšších poloh. Plošina je poháněna tlakovým vzduchem, napojení je řešeno prostřednictvím spirálové hadice z připojovacího místa uprostřed stropu kabiny k tělesu plošiny. Plošina je řešena se dvěma stupni volnosti a to pojezdem po kolejové dráze po obvodu kabiny a svislým zdvihem. Ovládání plošiny je umístěno za zády pracovníka, kde se dále nachází tlakovzdušná přípojka s regulací tlaku pro stříkací pistoli a zařízení pro regulaci tlaku a přimazávání tlakového vzduchu pro pneumatický válec zdvihu resp. pneumatický motor pojezdu.Na těchto stránkách jsou uvedeny pouze ukázky realizovaných kabin, ceny se stanoví dle konkrétního zadání.

 

DP OPAVA - AUTOBUSY A TROLEJBUSY

nakladni doprava     nakladni doprava

  • rozměry: 16,5 x 5,6 x 4,9 m
  • realizace: r. 2002


LAKOVACÍ KABINA A PŘÍPRAVNA PRO NÁKLADNÍ VOZY V MOTORU PÍSEK

nakl pisek    nakl pisek     nakl pisek

  • odsávané přípravné místo a lakovací kabina 15x5x5 m, rozdělená na dvě sekce o délkách 9 a 6 m. V kabině je umístěna uzavřená dráha s obslužnou plošinou, strojovna VZT mimo objekt
  • realizace: r. 2000

 

LAKOVACÍ KABINA A PŘÍPRAVNA PRO AUTOBUSY V DP PARDUBICE

pardubice     pardubice     pardubice

  • Lakovací kabina 26x5x5 m, rozdělená na dvě sekce o délkách 13 m, průjezdná. V každé sekci je umístěna uzavřená dráha s obslužnou plošinou, strojovna VZT na boku kabiny.

 

LAKOVACÍ KABINA A PŘÍPRAVNA PRO AUTOBUSY V DP HRADEC KRÁLOVÉ

hradec kralove    hradec kralove    hradec kralove

  • Ve dvou stávajících místnostech byla vybudována odsávaná přípravna lakovny a lakovací kabina o rozměrech 22x5x5 m pro kloubové autobusy. Lakovací kabina je rozdělena na dvě samostatné sekce o délkách 14 a 8 m, v kabině je instalována uzavřená drážka obslužné plošiny lakýrníka, která se pohybuje po obvodu celé kabiny při otevřených středních dělících vratech, nebo po obvodu delší sekce při zavřených středních vratech a přestavení výhybky. V přípravně je rovněž umístěna obslužná plošina. Obě pracoviště mají strojovnu VZT v 1. patře, venkovní vrata jsou segmentová elektricky ovládaná.
  • realizace: r. 1999

 

Zde jsou pouze uvedeny ukázky realizovaných kabin, ceny se stanoví dle konkrétního zadání.